torsdag 28 juni 2007

Mirabelles bok.

Som de flesta som följt min korea-blogg vet så har jag skrivit en bok om några av mina uppväxtår. Den har ingen fast titel än utan går under namnet "Mirabelle Loofts bok" och just nu ligger den i händerna på min lärare som jag haft på skrivarakademin. Den kommer att få sin dom torsdagen den 5 juli klockan 18.00 på obestämd plats.

Många gånger har jag fått förklarat för mig att om jag vill uppnå någonting måste jag visualisera mina mål, tänka på dem om och om igen. En av anledningarna till att jag skrev min bok var för att jag vill sitta i svt-soffan och göra reklam för den. Så här drömmer jag om att det ska vara.



Tyvärr tog minnet slut i min kamera så ni fick inte veta mångfalden av alla hus jag skulle köpa och flygbiljetter som skulle införskaffas och pojkvän som skulle skämmas bort med stora guldtackor runt halsen och i öronen. För att inte tala om tidernas fest som skulle utspela sig med alla influgna vänner!! Just keep om dreaming!

4 kommentarer:

Mats sa...

Härligt!! :)

Kul att du lägger upp fötterna i intervjuarens knä när du får frågan om vad du ska göra med alla pengarana...

Mirabelle sa...

Mats: Hahaha... Ja, det var mig en framfusig jäkel!!

Anonym sa...

fantastiskt bra måste jag säga! även kul att höra det där bekanta skrattet igen, hehe...

Mirabelle sa...

Fredrik: Den rösten ska du få höra oooooooofta, du kommer att bli såååå less :)