fredag 7 mars 2008

Fjärde dagen som egen företagare

Tjipp tjopp. Då har jag jobbat själv i fyra dagar. Det går alldeles utmärkt. Jag har raggat kunder, försökt förhandla om priser och haft möte, men jävlar vad trött man blir. Och vad trött Calle måste bli när jag ringer stup i ett och frågar om råd. Vad tycker du om det här? Och nu sa de så, vad ska jag göra då? Hehe...

Jag har gjort ett projekt till Creative Space (det är dem jag sitter hos), ett probono projekt som eventuellt kommer att generera pengar ändå, vi får se, och bokat upp mig för att jobba tre dagar nästa vecka på en annan byrå. Inte jätteilla pinkat på en arbetsvecka eller hur? Detta kommer att gå skitbra. Apropå skitbra, så mår min mage inte riktigt som den förtjänar. Den är nog oroligare för det här än vad jag är. Liiite mycket info kanske men Vassego!

2 kommentarer:

ebba sa...

Stackars liten och HEJA, HEJA! You can do it!

Mirabelle sa...

Tack så mycket. Både jag och magen mår prima nu!