tisdag 26 februari 2008

Tre dagar kvar.

Idag är det tisdag, imorgon är det onsdag, sen torsdag och fredag. Sen är jag fri. Känns skumt. Som om jag gör något olagligt. Inga måsten liksom.

Jag kommer att sitta i en lokal på Söder, Åsegatan med 11 andra kreativa själar. Och ha typ 50 meter till studentskrapan och utsikten över Stockholm i baren på högsta våningen. Det är någonting med höjder. Och alla ljus som blinkar mot en med förväntningar i blicken. Suck.

Life is good, and getting better all the time...

3 kommentarer:

Amelie Wentrup Alptun sa...

Jag vill hälsa på dig i din nya lokal när jag kommer hem. Jag vill göra allt samtidigt! Hänga med kompisar i hässleholm, släkten i bjärnum, jobbarkompisar och gamla klasskompisar i malmö och hälsa på i stockholm!

Svårt att hinna med allt det på två veckor.. hmm...

Jag får kanske nöja mig med att titta på foton från din supercoola lokal istället? Hoppas du får det jättebra och inspirerande där! Kram

ebba sa...

Åh, nej. Jag som hoppades på att du skulle komma hem till skåne... Buhu.

Nu när det är avklarat; Lycka till med ditt nya. Vad skönt att få bestämma själv och slippa någon idiot som bestämmer över en. :)

Mirabelle sa...

Amy: Jag ska plåta underverket så att du får se den. Var ska du förresten bo i malmö?

Ebba: Jag kommer att hänga mycket mer i malmö hade jag tänkt mig. Du får ropa hej om ni behöver frilans så kommer jag!

Ses i april då ladies :)