lördag 2 februari 2008

Detta behöver ni inte ens läsa!

Idag är det lite bättre med lilla ynkliga mig. Jag har snortat koksaltlösning så det står härliga till. Jätteäckligt. Ni kommer säkerligen inte vilja veta detta, men har man väl börjat att läsa en text så är det svårt att sluta för att det blir för äckligt. Jag kokade vatten och salt med tillsatt jod. Sen hällde jag upp det i en djup tallrik och stoppade näsan i det och drog in. Fyfan, vad jag trodde att jag skulle drunkna eller nåt och ut genom både näsa och mun kom det.. Och så en gång till. Som att bli doppad i toaletten. Hugga! Sen har jag druckit mycket vanligt vatten, ätit torra klementiner, druckit c-vitaminbrus och snortat lite nässpray när jag ändå var i farten. Hållt mig varm och inte gått utanför dörren i.. regnet? solskenet? jag vet faktiskt inte. Om jag inte blir frisk nu, då ger jag upp!

Kram på er sötnosar och hoppas att ni mår bättre än mig.

3 kommentarer:

montan sa...

Nej inte så mycket bättre faktiskt. Är åxå snörvlig o seg. Jag tänkter på dig. Krya på dig vännen!

Carin sa...

Stackars, stackars dig!!! Krya på dig vännen! Kram kram

Mirabelle sa...

Tack mina älsklingar! Jag mår redan bättre :). Krya på dig jomo! Och stor sliskig kram på er båda.