onsdag 15 augusti 2007

Det stora äpplet.

Snart åker jag. Min bordsgranne frågade mig om jag hade resfeber. Men, nä, det har jag inte. Jag verkar bli trögare med åren och jag fattar inte vad jag ska vara med om förrän det händer. På gott och ont. Det känns inte som om jag har så mycket att fixa innan heller. Jag har tvättat och jag har solkräm och min snälla, snälla arbetskamrat på jobbet har skrivit en tipslista till mig och jag lånar Mats guidebok om Kalifornien. Kan det bli lättare? Jag åker efter jobbet imorgon ner till Malmö för att hinna krama lite på min nallebjörn innan vi sticker tidigt på fredag morgon. Och det ryktas att det är stekhett på andra sidan atlanten. Det blir en lätt packning med plats för alla märkeskläder och väskor och skor som jag ändå inte kommer ha råd att införskaffa. Peace out! Har ni några tips eller måsten för New York eller San Diego med omnejd, skriv en rad eller två eller femtioelva om ni känner för det!

4 kommentarer:

Mirabelle sa...

Mitt hår är blonderat (fast ingen jävel har märkt det, antingen är det så bra gjort att det ser naturligt ut eller så syns det inte alls!!), väskan är packad (jag tror att jag fick med mig en extra mindre väska i bagaget till allt jag ska handla), passet är med och pengarna är växlade, nu så tjejer... nu ryker vi!! Är telefonlös och datorlös i två veckor. Hoppas att ni får lite solglimtar här hemma medan jag är borta!

Anonym sa...

Hej Bella,
Va kul att vi sprang på varandra häromdagen. Har som sagt via lite bloggsurfande hittat din sida.
Ha det så bra, jag fortsätter följa dina äventyr.
kram Emelie och busfröt Tage å säkert Staffan också som blev avis när jag sa att jag träffat dig.

Anonym sa...

Ånej, datorlös kommer du inte att vara. Nörd som man är har man väl alltid datorn med sig. :)

Mirabelle sa...

Anonym/Emelie: Det är ju sanslöst hur litet Stockholm är egentligen. Kul att träffa dig och lilla Tage. Vi får fixa ihop en dubbeldejt i Malmö någon gång! Hälsa pojkarna! Kram kram Bella

Paul: Det har varit underbart! Tack så mycket för att du förgyllde våran semester med ditt bruna nylle. Kram kram